دعا کردم
نوشته شده توسط : farzaneh

 شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی
            تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم
            تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم
            پس از یک جستجوی نقره ایی در کوچه های آبی احساس
            تو را از بین گلهایی که در تنهاییم رویید با حسرت جدا کردم
            و تو در پاسخ آبی ترین موج تمنای دلم گفتی:
            دلم حیران و سرگردان چشمانی است رویایی
            و من تنها برای دیدن زیبایی آن چشم
            تو را در دشتی از تنهایی و حسرت رها کردم
            همین بود آخرین حرفت
            و من بعد از عبور تلخ و غمگینت
            حریم چشمهایم را بروی اشکی از جنس غروب ساکت و نارنجی خورشید وا کردم
            نمیدانم چرا رفتی؟
            نمیدانم چرا شاید خطا کردم
            و تو بی آنکه فکر غربت چشمان من باشی
            نمیدانم کجا؟تا کی؟برای چه؟
            ولی رفتی و بعد از رفتنت باران چه معصومانه میبارید
            و بعد از رفتنت یک قلب دریایی ترک برداشت
            و بعد از رفتنت رسم نوازش در غمی خاکستری گم شد
            و گنجشکی که هر روز از کنار پنجره با مهربانی دانه برمیداشت
            تمام بالهایش غرق در اندوه غربت شد
            و بعد از رفتن تو آسمان چشمهایم خیس باران بود
            و بعد از رفتنت انگار کسی حس کرد من بی تو هزاران بار در هر لحظه خواهم
            مرد
            کسی حس کرد من بی تو تمام هستیم از دست خواهد رفت
            و بعد از رفتنت دریا چه بغضی کرد
            کسی فهمید تو نام مرا از یاد خواهی برد
            و من با آنکه میدانم تو هرگز یاد من را با عبور خود نخواهی برد
            هنوز آشفته ی چشمان زیبای توام برگرد!
            ببین که سرنوشت انتظار من چه خواهد شد
            و بعد از اینهمه طوفان و وهم و پرسش و تردید
            کسی از پشت قاب پنجره آرام و زیبا گفت:
            تو هم در پاسخ این بی وفایی ها بگو
            در راه عشق و انتخاب آن خطا کردم
            و من در حالتی ما بین اشک و حسرت و تردید
            کنار انتظاری که بدون پاسخ و سردست
            و من در اوج پاییزی ترین ویرانی یک دل
            میان غصه ایی از جنس بغض کوچک یک ابر
            نمیدانم چرا؟ شاید به رسم پروانگی مان باز
            برای شادی و خوشبختی باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد





:: بازدید از این مطلب : 1083
|
امتیاز مطلب : 125
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar16.jpg
یگانه در تاریخ : 1389/12/6/5 - - گفته است :
اپم

/commenting/avatars/avatar16.jpg
یگانه در تاریخ : 1389/12/4/3 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
♥♥ستاره تنها♥♥ در تاریخ : 1389/11/28/4 - - گفته است :
آپــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــم
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨ €،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€ ،،،،،،¨€
،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨

/weblog/file/img/m.jpg
بهار در تاریخ : 1389/11/28/4 - - گفته است :
اپ نكنيا...

/weblog/file/img/m.jpg
سید مقدام در تاریخ : 1389/11/28/4 - - گفته است :
سلام علیکم
ممنون از حضور خوبتون
زنده باشید
البته وبلاگ اصلی من با همین نام و آدرس در سایت بلاگفاست
ولی تصمیم گرفتم یواش یواش مطالبم رو اینجا انتقال بدهم.
به هر حال از حضورتون خیلی متشکرم.
التماس دعا

/weblog/file/img/m.jpg
الهام کریمی در تاریخ : 1389/11/28/4 - - گفته است :
سلام

و بر دلم نشست نوشته ات دوست من



از لطفت هم سپاس

/weblog/file/img/m.jpg
كولي در تاریخ : 1389/11/27/3 - - گفته است :
به اين كولي عاشق سري بزن كه در حسرت و اندوه يار بي وفا ميسوزد.
سلام وبلاگت زيباست آپت خيلي قشنگ بود اشكم درومد
لينكت كردم خوشحال ميشم لينكم كني

/weblog/file/img/m.jpg
منتظر در تاریخ : 1389/11/27/3 - - گفته است :
بسم الله الرحمن الرحیم[گل]اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم[گل]

با سلام و احترام


[گل] بلغ العلی بکماله [گل] کشف الدجی بجماله [گل] حسنت جمیع خصاله [گل]

[گل][گل][گل][گل][گل][گل]صلوا علیه و آله[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


فرا رسیدن ایام ولادت آخرین پیام رسان وحی الهی ، برجسته ترین مخلوق در

خلقت خداوندی ، اشرف اولاد آدم(ع) حضرت محمد بن عبدالله(ص) مبارک باد[گل]



و همچنین آغاز هفته وحدت بر جمیع مسلمین مبارک باد وانشاالله این وحدت

سبب وحدت کلمه پیرامون کتاب خدا و سنت رسول الله و اهل بیت مطهر(ع)

گردد تا بدین وسیله طومار ظلم و جور شیاطین عالم برچیده شود و زمینه ای

برای ظهورآخرین ذخیره الهی و بقیه الله خیرلکم ان کنتم مومنین فراهم شود

به برکت صلوات برمحمد و آل محمد(ص) و یاعلی امیرالمومنین(ع)مددی فرما

/weblog/file/img/m.jpg
negar eshgholi در تاریخ : 1389/11/26/2 - - گفته است :
azizam linekt ro dorost karadm



/weblog/file/img/m.jpg
بهنام در تاریخ : 1389/11/26/2 - - گفته است :
سلام وبلاگ قشنگي داري به وبلاگم سر بزن نظر يادت نره


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: